.:: Pengikut Blog ::.

.::Exchange Link ::Tinggalkan Link Anda Disini::.

.:: Nuffnang Clik ::.

Booth Detox Foot Patch Cayril

BANTU-MEMBANTU CLIK NUFFNANG

Selasa, 8 September 2009

17 Ramadhan Award Anniversary Teratakindah


Clik pada pic Untuk Besarkan Award

Pertama sekali aku nak ucapkan kepada partner aku nie TERATAKINDAH aka nasri/anas yang telah menyambut hari kelahiran kepada blog beliau yang sudah menjangkau umur setahun..
Taniah kepada anda..di harap kamu terus beraktif di dalam blog ini...

Kedua pula aku nak ucapkn terima kasih jugak kepada beliau telah memberi anugerah yang cukup menarik nie..Terima kasih sekali lagi...

Akhir sekali kepada Majulah blogger2 disana..

Yang Ikhlas:

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

.:: Award Khas Untuk Follower ::.


@ Buat julung kalinya aku telah menyediakan anugerah kepada follower2 aku.

@ Untuk mendapatkan award nie syarat2nya::

Pertama 1:

@ Apabila korang memfollower blog aku ini secara rasmi nye layak mengambil AWARD ini.

Kedua :

@ Kemudian korang letaklah di dalam page blog korang..