.:: Pengikut Blog ::.

.::Exchange Link ::Tinggalkan Link Anda Disini::.

.:: Nuffnang Clik ::.

Booth Detox Foot Patch Cayril

BANTU-MEMBANTU CLIK NUFFNANG

Rabu, 2 September 2009

5 Ramadhan Dpt 2 Award lagi yeay


Award Pertama

Datangnya daripada Cintaleaixora..Thanks bagi award kat saya ek..nice award..BUT bile nak ambik award nie ada syaratnya iaitu kena tag sekali dah..adey..

Syarat-syaratnya

('').. Kena letak award nie di blog korang.

('').. Bagi award ini pada 10 blogger yang rapat dgn korang atau sesiapa saje yang korang rase rapat nak bagi.

('') Memberitahu penerima award dengan memberi komen di blog mereka

Antara 10 Orang Di Tag Paling Rapat Dengan Aku :

1. Teratakindah aka Cekgu Nasri -) sifu blogger aku blog ko memang best

2. Asimo -) blog ko memang sangat jiwang ar..terase di hati aku bile bace

3.Cik Ixora -) selalu chat dalam shout mix...huhu

4. Zue -) baru jer terjah blog dia

5.Cik Amy -) nice blog.

6.Lillies -) antara blog terawal aku kenal

7.Cik Yana -) selalu celoteh kat shout mix gak

9. Cik Mai -) bagi award kat awk...

10.Edan Coba -) peminat setia award


Award Kedua

Award kedua nie aku dapat dari cik Nor Dzailin.thank da award

P/s: merupakan koleksi award keenam dan ketujuh.

Yang Tulus

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

.:: Award Khas Untuk Follower ::.


@ Buat julung kalinya aku telah menyediakan anugerah kepada follower2 aku.

@ Untuk mendapatkan award nie syarat2nya::

Pertama 1:

@ Apabila korang memfollower blog aku ini secara rasmi nye layak mengambil AWARD ini.

Kedua :

@ Kemudian korang letaklah di dalam page blog korang..