.:: Pengikut Blog ::.

.::Exchange Link ::Tinggalkan Link Anda Disini::.

.:: Nuffnang Clik ::.

Booth Detox Foot Patch Cayril

BANTU-MEMBANTU CLIK NUFFNANG

Jumaat, 4 September 2009

Senarai Award Ku Terima

Award pertama


Award ini khas aku terima daripada Teratakindah..Merupakan First award aku..thanks anas..

Award Kedua

Award nie plak aku terima dari Cik Boo kerana telah menjadi follower dia...

Award Ketiga

Award ini aku terima dari Edan Coba..

Award Keempat

Award salam ramadhan aku terima dari cik mai

Award Kelima

Aku terima dari cik zue

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

.:: Award Khas Untuk Follower ::.


@ Buat julung kalinya aku telah menyediakan anugerah kepada follower2 aku.

@ Untuk mendapatkan award nie syarat2nya::

Pertama 1:

@ Apabila korang memfollower blog aku ini secara rasmi nye layak mengambil AWARD ini.

Kedua :

@ Kemudian korang letaklah di dalam page blog korang..